onsdag, oktober 18, 2006

Nu har veckan vänt!!



Nu e de onsdag och jag sitter vid min dator och kollar på foto man har lagt in, och man känner att det är lite synd att jag och min syster bor så långt i från varandra och ännu mer nu när hon har dom små liven Nelly och Edwin som nu är 1½år, man skall vara glad om vi träffas en ggn på sommaren och en ggn på jul, men jag pratar med dom några ggr i veckan.
I dag har jag oxå fått massa stämplar på papper som camilla har skickat till mej, och de skall bli sååå roligt när helgen kommer och jag kan köpa sån där färg som man kunde måla dom med(minnet e bra men vansinnigt kort)...Tack Camilla. Jag skall nog åka till scraproom och köpa på mej lite grejjer som jag kan göra kort av, åhhh jag längtar, hoppas bara att jag nu får tid till de jag planerar själv utan att nån annan har planerat nåt annat...
Ja ha då ficka man inte skriva så mycke idag, den lille pojken i detta huset vill ju inte att nån annan än mamma tvättar hans hår, så ja får väl slita mej i från datorn.
Tråkigt..

2 kommentarer:

Camilla sa...

Ja man får stjäla sig några minuter ibland så man får pysslat av sig. Hoppas du tyckte motiven var bra. Lycka till med ditt pysslande!

Karma sa...

Kul att du oxå fastnat i stämpelträsket!! det är vansinnigt kul! kramizz