måndag, oktober 23, 2006

måndag va de ja!!

Nu e de måndag igen och här satt jag o deppa..la lalala
Nä då...så illa e de inte, jag har varit på jobbet till halv fem och de enda jag har tänkt på idag var att jag vill ha lite mer grejjer så att jag kan göra fler kort...mmm va kul de e, jag har skrivit ner en lååång önskelista på massa saker som jag vill ha..hmm men de kostar men men..de kostar att ligga på topp. Jag längtar till den 5 nov då jag skall på stämpelmässa i Malmö.

Idag har Elliots fröken ringt hit för att berätta att 3 utav killarna i klassen har varit jättestygga mot honom, och det är inte roligt för en mor att höra, för han berättar ju inte de själv, utan han e som vanligt (jävla tomtar) ingen skall vara stygg mot min son, för då får dom med mej att göra..så de så, men han har ett häftigt humör som han måste lära sej att tygla.

1 kommentar:

Karma sa...

Stackars killen! nä, man blir ju galen när dom är dumma mot ens barn!! jobbigt när han inte säger nåt heller, hoppas det löser sig snabbt o lätt. Kul att du tycker att det är så kul med kortgörandet, det är inte billigt men man får ta lite i taget. Kram