torsdag, oktober 19, 2006

Nu e de kväll igen!!

i dag har jag och Willgot varit på center-syd, han behövde en ny jacka, så han fick en jättefin blå jacka med päls i och på kragen(han va jätteglad) sen gick vi in på panduro, dit måste man gå och se om det är något, de brukar alltid finnas nåt och idag hittade jag en liten plåtburk som jag tyckte va så söt, så jag var ju tvungen att köpa den, jag älskar burkar,den syns kanske inte så mycke, de e ett dåligt ljus så här på kvällskvisten, och jag vet inte va jag skall ha i den, men de spelar egentligen ingen roll, för jag gillar den ändå.
Den 1:a dec skall hela jobbet med till sundspärlan på julbord, det är en show där som heter "rockslaget" med shlager och rock, och efter showen så spelar drifters, så då blir de lite bugg och kasedans, de ser jag fram emot för dom tjejerna som jobbar på de boendet där jag jobbar, dom e jättegoa allihop kul...

2 kommentarer:

Camilla sa...

Du kanske är liiiite påverkad av Farbror Frippes skafferi från barndomen? Haha
Visst är det kul att gå ut med jobbet? Skoj att träffa alla privat. Nu hoppas jag att jag snart får se lite kort i din blogg!

Karma sa...

Detta är så kul tycker jag!!, bloggar e toppen. Vad fin du är på bilden. Det är kul att gå ut med jobbet, hoppas vi snart ska göra nåt kul med jobbet oxå! kram