lördag, oktober 14, 2006

Höststädardag

Idag har vi varit ute och typ höststädat trädgården, slängt alla gamla blommor som stått sedan i somras så de blev ganska tomt, så jag får väl se till att köpa mej lite ljung att ha i krukorna i stället, nu börjar de att bli lite kallt, man nästan längtar tills man får ta på sej sin nyinköpta jacka men man skall väl vara glad så länge de är sånt här väder, jag har köpt nya köksmöbler oxå som jag är väldigt glad för, men jag får nog se till att byta färg i köket, för de ser inget vidare ut, tänk va snyggt jag tyckte de va med den blå färgen för 5år sedan men men... man e inte sämre än att man kan ändra sej.
ja nu e de Lördag kväll, och snart läggdags, sen är det bara en dag kvar, sen är det jobb igen, de e ingen ide att planera en massa saker man skall göra på helgen, för hälften av de man planerar hinner man ändå inte med.
Nä idag har jag inte så mycke grejjer att skriva om förrutom att jag älskar helgerna..

4 kommentarer:

Camilla sa...

Vad hemtrevligt ni har det! Skåpet är också nytt va? Det känner jag inte igen. Men det är ju ett tag sen jag var hemma hos dig.

Camilla sa...

jajjemän, bord och skåp..

Karma sa...

Fint, kul med bilder så man kan kolla lite hur vi alla har det, för man ses ju inte för ofta hihi

Camilla sa...

nä vi sa de jag och camilla, att vi kunde sätta in lite bilder på våra hem..kul