tisdag, oktober 10, 2006


Halloj alleman!!
Camilla heter jag, jag bor med min man och våra små huliganpojkar i Asmundtorp, ett litet samhälle utanför landskrona, jag säger ett litet samhälle men om sanningen skall fram så e de bara en liten håla dom kastat ut här på en åker, men de e faktiskt väldigt mysigt att bo här, massa barn, skola 1-9 på gångavstånd, en liten ICA affär, en blomsteraffär......ja de va väl allt....hur hamnade jag här då..Hmm.. jo jag träffade kärleken från Skåne för snart 14 år sedan, och flyttade ner till Löddeköpinge från kungälv sep-94 för hans skull (herregud som de kan gå) Feb-96 fick vi Elliot som nu e 10½, sommaren -99 sket sej förhållandet lite, och vi levde på varsitt håll i 1½år, sen träffades vi igen, byggde hus här i Asmundtorp och fick lille Willgot nov-02 och 19Juli -03 gifte vi oss

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag försöker hitta vart ni bor men jag lyckas nog inte. Huset på höger sida tredje uppifrån? Kul att du skaffat dig en blogg! Kommer kika in här minst en gång om dagen ;-)

Karma sa...

HIHI, så det blev en blogg i allafall! KUL kram Malin

Karma sa...

Jag hittade ert hus! vad kul det ser ut när man zoomar in bilden med alla studsmattor!!

Anonym sa...

haha ja va kul det ser ut. Det såg inte jag igår.

Camilla sa...

Den anonyma är jag...konstigt!