söndag, oktober 22, 2006

Nu e de söndag!!

I dag skulle jag sätta mej och knåpa i hop ett litet kort, men jag har ju inga dekorationer kom jag på, så de va ju inte så kul då, men nästa ggn jag skall i väg och handla lite pinaler, så får jag ju inte glömma att köpa på mej lite sånt.

Jag och min väninna Carina skall på scrap & stämpelmässa i Malmä den 5 nov, de ser vi fram emot, igår när jag skulle på "scraprrom" så var ju gubben med i bilen, så man kände ju sej inte lite stressad där man stod när han satt i bilen och vänta.....nä du, sånt skall man göra själv, men men jag kan sätta in ett kort på de jag gjort..hmmm

Jag ser att en nu kamera hade suttit fint, men men..bättre lycka nästa ggn hi hi , men nu vet jag i alla fall vad jag skall ha burken till som jag köpte..










3 kommentarer:

Camilla sa...

Bra jobbat Camilla! Kul att få se vad du gör av stämpelmotiven du fick. Har du köpt chalks? Det ser ut så ;-)

Camilla sa...

ja de har jag minsann gjort, men de e så synd att jag inga dekorationer har, så nu har jag en LÅNG önskelista.hi hi

Camilla sa...

Haha, ja och den kommer fortsätta vara lång...det spelar ingen roll hur mycket du har. Det finns alltid något nytt man bara måste ha...!! Men shoppingen är ju en del av det hela..nästan halva nöjet ;-)