fredag, oktober 27, 2006

Åhhhh...nu e de fredag!!

Nu e de äntligen fredag, och den avslutades med ett stort möte om nya arbetstidslagen, hmm..intressant.


I dag har min lille vase haft maskerad på dagis och vi har klätt ut honom till kapten Jack Sparrow..han va så sötså jag var tvungen att ta ett kort på honom (snuttgubben), men han var inte lika söt när jag hämtade honom, för då hade han klenat ut skägget i hela ansiktet och han hade fått chockladsås över hela sin utstyrsel, men han hade haft väldigt roligtI dag kommer idol, och jag har varit inne på nätet och smyglyssnat på dom, och "snygg" erik, som för övrigt gör skäl för sitt smeknamn, sjunger väldigt bra på den snutten man får höra, och faktiskt så gör cissi oxå väldigt bra ifrån sej där, men lite besviken blev jag ändå på marcus som jag tycker e både sexig och förbaskat bra annars, men va fasen..de e ju direktsändning sen kl 20.00 så de kanske blir mycke mycke bättre då.
Jag längtar tills man får sätta sej ner i soffan, ta fram godis och cola och bara frossa och höja ljudet på tv:n ( ja höja måste man, så man hör riktigt bra), men sen då, när man skall sitta där och vänta på omröstningen, ja då e man ju dödstrött, om man inte rent utav redan "knoppat".
I morgon skall jag på underklädesparty, och de e samma leverantör som dom som har colero homeparty, med såna där grejjer som "surrar" och "luktar"..ni vet va jag menar va...som man måste ha batterier i..hi hi, så de skall bli väldigt intressant att se om de inte bara e underkläder i latex..haha de hade man säkert gjort sej i..
Kram Camilla

2 kommentarer:

Karma sa...

Ja det är såå härligt med fredag! i och för sig har jag varit dålig hela veckan så fredagskänslan infinner sig inte riktigt. Nu har vi bunkrat upp och ser oxå fram emot idol. Jossan är på klassfest till 21 o Tilda har jag precis hämtat på bowling kalas. Vad söt han är i sin utstyrsel lille killen! Kan riktigt tänka mig hur härlig han såg ut när du hämtade honom :-) !! Ha en härlig kväll och ha så kul på "latex" partyt!!!

Camilla sa...

Haha, vilken urgullig Jack Sparrow! Vilket charmtroll...skulle vilja se ett kort på honom när han kom hem från maskeraden också...;-)
Jag och Julia tittade på Idol och Morgan och Linnea föredrog Ice Age 2 och satt i allrummet...splittrad familj! Hoppas vi enas imorgon :-) Marcus var bäst för övrigt, som vanligt!