söndag, mars 04, 2007

nytt kort!!


Idag har jag varit och röntkat höfterna och ländryggen, jag har haft ont i min högra höft länge nu och varit hos läkare, sjukgymn, och ortoped, men nu fick jag äntligen en tid att röntka mej, mendom hittar säkert inte ett skit....


Jag har oxå gjort ett nytt kort som jag blev väldigt nöjd med, jag tycker att de e jättegulligt.

men färgerna blir ju aldrig som i "real life"..hi hi.

Näh!! nu skall Willgot och jag åka och klippa oss, willgot vill klippa sej kort och då försvinner alla hans lockar, men dom kommer väl tillbaka igen får vi hoppas.

4 kommentarer:

Anonym sa...

En jättefin ko,pappa är imponerad-ja även mamma.

Från Mamma

Camilla sa...

Jättefint kort!

Jag utmanar dig i min blogg...kika in!

Kram

Anonym sa...

JAg håller med dej! Jättesött kort du gjort! Stämpeln är ju bara för gullig! Blommorna är kanonfina precis som resten av dekorationen!! =D
Kram Petra

Anonym sa...

Vilket sött kort!