måndag, mars 05, 2007

utmaning!!

jag har blivit utmanad av camillab att skriva 6 underliga saker om mej själv, men tyvärr så kan jag ju inte utmana nån annan , för dom vännerna jag har här i skåne "bloggar" ju inte:(

1) Egentligen hatar jag att jobba, jag skulle kunna gå hemma jämt..med pengar så klart.. men de kán man ju inte säga till nån, för då blir man ju idiotförklarad

2) jag pratar ofta med mej själv(när jag e ensam) som två personer, jag kan fråga en sak och sedan ge ett svar tillbaka till mej själv

3) skall jag vara riktigt ärlig så tror jag elliot bara har samlat in pengar till blomma till fröken 1 ggn, för att jag har glömt att skicka med honom varje sluttemin...glömmer allt sånt:(

4) Jag vill börja om från början och välja den andra vägen utav dom man har haft att välja på och sett var de hade blivit av mej nu i så fall (gud va svårt detta va)

5) jag kan bli röd(Rodna) i ansiktet ibland utan anledning, och tycker de e så pinsamt om nån ser de, och jag vet inte riktigt hur jag skall ta mej ur de..gammal som ja e´

6) jag har fruktansvärt taskigt ordförråd när jag blir arg...oftast börjar jag bara gråta

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅ har jag hittat en kräkkompis!! Lät ju inget vidare men, ja du förstår vad jag menar! Jag har också handsprit i väskan alltid den här årstiden iaf och jag brukar alltid tvätta händerna med våtservetter innan jag ska fika och sånt ute.. (har ju alltid med mig ändå för barnen). Det är en hemsk fobi. Kom över det när jag var yngre, när jag var ute och festade en hel del och drack för mycket.. Då var det inga problem att "snacka med toan" men den tiden vill jag inte göra om bara för att komma över fobin.. Jaja.. nu babblar jag på här. Är som du vad gäller ordförrådet när jag blir arg också. .. då kommer tårarna istället, inte särskilt konstruktivt men sån är jag.... och du! :) Ha det bra! Nu ska jag kika på allt du skapat. :) Kram!