söndag, februari 25, 2007

så var de söndag igen!!


Jag kollade på mellis igår, och jag får ju säga att de var dom 2 bästa låtarna som gick vidare...jisses va hon sjunger bra, och vilken kanonlåt hon hade Sara Dawn Finer...klart bäst, henne röstar jag för.

Jag har åstakommit ett kort oxå men så jag tänkte att jag skulle göra, så blev ju inte resultatet:( färgerna ser oxå ut som F-n.
Hmmm...bättre lycka nästa ggn;)
Det blev inget klippt för mej och willgot i går, men vi fick tid nästa söndag i stället.
Ny jacka fick vi köpt till Elliot i går oxå, och de va väl tur att Martin hade stora spenderar byxan på sej igår..hi hi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga färger! Å snyggt papper du valt!! =) Gillade texten på sidan av kortet!
Jag läste ditt förra inlägg, å ibland känner jag likadant, att man har samma dekoration varje gång på sina kort...men nästa helg bär det av till Gbg! Då ska det shoppas massa dekorationer!!!!!! *längta*

Ha en bra söndag!
/Petra

Karma sa...

Fint kort Camilla! Vi har precis samma musiksmak du o jag, Sarah var ju grym! kram