fredag, mars 09, 2007

bokmärke!!


Jag gjorde ett bokmärke till elliot för typ 3 veckor sen, och i går hade han med sej de till sin bok i skolan, och där va de då en flicka som sååå gärna ville ha ett bokmärke till sin bok, så jag gjorde ett till henne oxå...snabbt skulle de ju gå oxå, för han ville ju ha med sej de till henne i dag, och då ville ju fler flickor ha såna söööta bokmärken, så jag blir nog en hejjare på att göra såna sen...hi hi..jag har gått lite för långt ner med sömmarna nere på bokmärket, men de e ju bara sånt som jag ser, de gjorde ju inte den lilla flickan.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Camilla
Jag vill beställa 2 st bokmärken. Om det går försig.

Kram
Mamma

Karma sa...

Jättesöta! förstår att alla tjejer vill ha nu, hihi. Elliot blir sååå poppis nu bland tjejerna hihi, fast det var han säkert redan förstår jag efter att ha sett dom fina korten på honom!
Kram

Anonym sa...

Hej

Nu måste jag pröva att svara igen...
Jättefint bokmärke, det kommer säkert fler beställningar från tjejern i klassen...
Kul
Vi hörs
Kram
Carina

Anonym sa...

Ja, det gick??
Vet inte varför jag inte kunde svara hemma igår. Konstigt är det med datorer.
/
C

Anonym sa...

De här fina bokmärkena som du gör skulle jag oxå vilja kunna göra! Förstår verkligen att de är poppis!

Kramen och ha en skön helg!

/Tanja