fredag, februari 23, 2007

Freda´kväll..vilken härlig kväll....

Nu e de fredag och hur gott e inte de då på en skala..och nu klockan 20 så kommer ju "så skall de låta"...MEN..på 5:an kommer ju "criminal minds" och Martin(min man) röstar ju för de programmet, så de får väl bli de då..iof så den enda som jag tycker e intressant i "Så skall de låta" i dag e ju faktiskt Magnus Bäcklund..men va fasen, de går ju i repris femti11 gånger.




I morgon lördag skulle ju jag och Willgot klippa oss, men de kan vi ju se oss i stjärnorna efter, här e de ju inte direkt säkert att vistas på gatorna och vägen till min frisör e ju inte den där stora vägen precis, den var to.m avstängd igår..trist, jag som har väntat på denna klipp och sling dag hur länge som helst nu, man ser ju ut som en riktig flåbuse nu.




Elliot frågade mej igår när han skulle ut i snön efter han hade tagit på sej vantarna om jag kunde hjälpa honom att dra upp dragkedjan..jajjemän fixar morsan vettu..sagt och gjort, jag började dra, men den satt lite fast, så jag tog i lite och vips så stod jag med hela jävla dragkedjan i näven, så nu blir de ju att lägga pengarna på en ny vinterjacka till honom, fan va tråkigt att behöva köpa en ny jacka nu, helst när han inte tar på sej vad som helst..hmmm.




Näh..nu e de criminal minds ;)

1 kommentar:

Camilla sa...

Usch har ni ett sånt himla oväder? Hoppas det blivit bättre idag så du kommer iväg till frisören. Det är ju så tråkigt när man är inställd på nåt kul och det inte blir av!

Hoppas du får bestämma över fjärrkontrollen ikväll så du får titta på mellis!

Kram