lördag, februari 03, 2007

Hemma hos repotage!!!

Jag har inte gjort nåt kort, så jag tänkte att ett hemma hos repotage kunde vara kul kanske..detta är min hall, den var röd förrut, men de blev alldeles för mörkt, så vi var tvugna att måla om
Ja här är mitt sovrum, där e jag väldigt nöjd med färgerna, ett nytt överkast och nya gardiner, så e jag mer än väldigt nöjd...hihi, men så e de väl alltid, det finns alltid nya saker man vill ha, . men tyvärr e ju allt man vill ha sååååååååå förbaskat dyrt. vi har satt panel på väggen, men när de har suttit en stund och torkat till sej, då drar de sej, så man får spika till det igen så inte sprickorna syns som här, så de skall min man göra när han nu får tid och lust...
Här är willgots rum, han har en sån söt bård men tyvärr har den lille busen rivit sönder den på vissa ställen, men jag tycker ändå att hans rum är väldigt gulligthar vi Elliot´s rum, de ser ut som om man släppt en bomb där, med massa skit överallt

5 kommentarer:

Camilla sa...

Va kul att få se hur det ser ut hemma hos dig nu...det var ett tag sen jag var hemma hos dig nu. Va snyggt det blev i hallen nu när ni målat om.

Kram

Camilla sa...

Hihi vad många "nu" det blev...hade nog behövt läsa igenom det en gång till...

Anonym sa...

skall bara kolla

Karma sa...

ÅH wow vad kul det var med ett hemma hos reportage! så kul att se hur du har det, det var ju ett tag sen jag var där. Gillar panelen i sovrummet, vi har pratat om att göra så fast liggande för vi har så liten vägg pga. snedtak. Jättefint tycker jag! Vi måste ses snart

Danielle sa...

Hi Camilla,

Thanks for visiting my layouts Blog :)

My hubby is from Sweden too :D I'll have to get him to help me translate a few of your entries!