onsdag, december 27, 2006

Och julen varar fram till påska!!

Så nu var de stöket över, så fram till påska...ähhh, skulle inte tro de.


Vi har varit och firat jul hos min mamma och pappa i kungälv, de e så trevligt att komma bort över jul tycker jag, även om jag gärna hade sett att dom firade jul här i skåne istället, för barnens skull, helst för Elliot, han blir ju så vansinnigt rastlös efter ett tag, så man skulle kunna tro att de var nåt fel på honom..hi hi..men men,
Hur gullig e inte min nalle som jag fick av min man, den är stor och jättego.....Nallen alltså;)
Nu e de snart Nyår oxå, men de e lite överreklamerat med nyårsafton tycker jag, för min del skulle jag lika gärna kunna sitta hemma med bara familjen...annat var de när man var ung och singel...då jävlar va de party.

1 kommentar:

Camilla sa...

Åh vilken söt nalle...vad gulligt! Sånt får aldrig jag av min make...jag får "bara" datorer och sånt oromantiskt, haha.
Hoppas vi kan ses nästa gång du är i mina trakter!
Kram