torsdag, december 07, 2006

Ingen snö..då kan ju inte tomten använda släde!!

I dag har de blåst småjävlar och regnat hela dan...ja precis som alla andra dagar, och jag läste till och med att om 16år så är det slut på vasaloppet, för då finns de tydligen ingen snö kvar att få här i sverige...de är ju synd, jag som tänkte att jag skulle börja träna nu, så jag skulle kunna ta ett varv om 16 år...hi hi. jag hörde oxå på radion i morse(min underbara tid helt själv i bilen) att folk avbeställer sina resor till sälen nu, för de kommer antagligen inte att bli nån snö i vinter, men att om de bara blev lite kyla där, så hade dom bra snöresurser...vi hoppas på de.



Nåt annat fruktansvärt jag hörde oxå på nyheterna var att man skall se upp väldigt noga var man sätter sej om man skall åka tåg eller buss till sthlm, för det är tydligen någon som preparerar sätena med typ 4 tums spik..såna där grova jättelånga spik och tydligen så är det 9st som har skadat sej...känner riktigt hur ont man får i "underredet" när man tänker på de, de skall tas upp i efterlyst nu kl 21.00.



Jag har ju gjort ett kort oxå, de hade jag nästan glömt bort, jag e rätt nöjd men jag känner ändå att det är nåt som fattas uppe i högerhörnet, men samtidigt vet jag inte va de skulle vara för jag har ändå rätt mycke grejjer redan tycker jag...eller jag vet inte, jag tror att jag skulle använt ett mörkare papper än de rosa som e i bakrunden, men de är mörkare i verkligheten... kom med förslag vetja. Tack camilla för pappret, jag har haft sån nytta av alla små grejer som du skickat till mej..blomman, stämpeln.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Vad fint kort! Du är så duktig på att färglägga...har du köpt distresser nu?
Kul att se att du har användning för grejerna jag skickade!

Camilla sa...

tack..nej det är vanliga typ vattenfärger..hi hi
kram camilla