fredag, december 29, 2006

fredag!!!



Igår var jag och Elliot och Martin i Malmö, Elliot skulle ha ett par jeans som tydligen bara fanns i en affär där, dom heter "cheap monday" fula som bara den tycker jag, men man e väl för gammal.....NÄ!!! så illa kan de väl inte va!. Martin skulle ha Timberland kängor, sagt och gjort, när vi skulle gå tillbaka till bilen( ja den var ju inte parkerad så nära, för i malmö kan man ju glömma att få parkering) i alla fall när vi gick mellan smågatorna där så såg jag ju en affär som hette "stämpelfabriken" ohhh jisses sa jag till Martin här måste jag in....såååååå mycke stämplar och papper och ...ja allt, jag trodde jag hade hamnat i himmelriket.....men va fan, har man barn och gubbe med sej, så märker man ju ganska snabbt att: himmelriket var nog att ta i.....E´du färdig snart, nu har du väl tagit många papper, fan va varmt de e här, , jag vill hem, jag e hungrig!!!!!...känner ni igen er????. Men jag fick i alla fall köpt mej lite papper och blommor och dyl, dom hade t.o.m rullar med olika jättefina papper....där skulle ni vart med tjejer....hi hi

3 kommentarer:

Camilla sa...

Ja det låter verkligen som himmelriket! Nästa gång får du åka UTAN familj så kan du strosa runt i timmar och botanisera! :-)
Jättefina kort, Camilla. Du har verkligen utvecklats massor på kort tid!

Karma sa...

Vad kul! Nä, det är väl inte rätt ställe att ha med sig man o barn på! haha, Du är jätteduktig Camilla!

Petraso sa...

Där har dom massa stämplar... dom säljer stämplar från de bolag dom trycker stämplar för... du får smitta dit utn familjen....
Du vet väl att det är mässa i gbg 2 gånger i mars......