torsdag, november 16, 2006

willgots födelsedag!!!

Åhhh!!! va jag tycker de är synd att man skall jobba hela dagen när barnen fyller år, men sånt e livet, vi har köpt en lite större traktor till honom i dag, som man kan köpa släp och massa andra grejer till, men det fick räcka med traktorn i dag, den kostade ju för jäv.. 399kr, det är inte klokt va leksaker e dyrt.

Igår var jag hos carina och pysslade, då gjorde jag mej ett kort, men jag fick världens idétorka när jag satt där, men så här blec de i alla falldet är så tåkigt när man e sååå sugen på att pyssla så kommer man inte på nånting.

3 kommentarer:

Karma sa...

ja, visst är det så att man vill vara hemma o mysa när det är födelsedagar! istället får man gå upp tidigare för att hinna med o gratta utan stress. Antar att det blir en kalashelg hos er nu då! Kortet är super!! syns verkligen inte att du har idétorka, kul med gemet! Är du medlem på scrappiz nu? annars är det ett väligt bra ställe att få inspiration på om man har idétorka. Det är bara att anmäla dig där så får du fylla i användarnamn o så får du en kod. Gratis o jättekul! Kram o trevlig helg!

Camilla sa...

Ja jag e medlem på scrappiz, men jag har inte lärt mej hur jag går in och kollar på era tjusiga kort ännu...de kommer säkert, idag skall jag hämta magnoliastämplar på posten som jag beställt...åhhh va de skall bli skoj, men jag känner att jag får nog köpa såna färger som ni målar med, för ni har så fina färger, sen lite fler papper, men vill ju inte använda samma papper till massa kort...hi hi...idag e de idol, och jag tror johan åker, men de blir väl inte som jag tycker ändå..kram

Camilla sa...

Jättefint kort! Ser inga spår av idétorka...:-)