fredag, november 03, 2006

Freda´kväll.

Idag har jag jobbat och på vägen hem köpte jag med mej pizza med vitlökssås, och jag kan lova att de e den bästa vitlökssåsen som finns på denna jord, man tar en stor bit av pizzan, sen drar man den rätt ner i burken....herre jisses så gott.



Idag har jag faktiskt inte bukrat upp med godis, för i morgon skall vi ha ett par kompisar här på halloween middag och deras dotter, och då blir de fett nog att äta...hi hi



Jag har gjort en gumma i saltlera oxå, men som sagt, kameran e inte nån höjdare

3 kommentarer:

Karma sa...

Kul med lite helgmys! o du som är en Idol tittare... hur gick det till i går då?? Johan o Cissi sjunger ju som krattor!! jisses, stackars Danny! Fin saltgumma du har gjort, vi är ett kreativt gäng.

Camilla sa...

Jodå Malin, men snygg-Erik e ju både ruskigt fin och e nu för tiden väldigt bra tycker jag..marcus e oxå bra, men jag tycker ändå att han e lite slätstruken om du förstår va jag menar.. och jag tycker ju att Flatan skulle åkt långt före danny.
kram Camilla

Karma sa...

Ja det tycker jag oxå, Erik är både snyggm, o superduktig. I går var han grym!! jag fick gåshud, vilken känsla o vilken röst. Jag tror han vinner!