fredag, november 10, 2006

så, då fick jag svar på de!!

Var på barnkliniken med willgot i går, där fick jag reda på varför han har feber och är sjuk en ggn i månaden..han har för stora halsmandlar, så varje ggn nån i hans närhet har nån bakterie i kroppen så åker han på de, och de sätter sej i halsen, så nu skall jag få en remiss till öra, näsa, hals, så dom skall nog operera bort dom...kul kul.. de sämsta är ju att jag åker oxå alltid på de.



Jag fick ju i alla fall pysslat lite på kvällen och fick till ett litet korttycker själv att de e lite smågulligt..
I eftermiddag kommer mamma o pappa hit, sen 18.45 så skall mamma prova min frisör..spännande att se om hon blir nöjd...herregud, jag missar nog idol då..opps!!

3 kommentarer:

Karma sa...

Kortet var ju superfint, Gulligt!! Jaha, men det var ju bra så ni vet varför han är så infektionskänslig.
Jasså, det är storbesök från city på gång! Kul. Ha en bra helg! kram

carina sa...

Kortet blev jättefint.
Jag ville också vara med och kommentera!
Jag hade lite svårt att släppa taget om mitt så jag fortsatte lite efter du gått hem. Jag får fortsätta mer ikväll!
Ha en trevlig helg!

Camilla sa...

Jättefint kort...här finns det talang!

Tråkigt att han kanske behöver opereras men om han blir bättre så är det ju värt det. Julia har haft samma problem, även om det började senare för henne. De tror att det växer bort i tonåren så det blir ingen operation för henne. Lite långt att vänta för lillkillen kanske...;-)