söndag, oktober 14, 2007

dop



jag skall på dop nästa lördag, så jag har gjort ett litet dopkort. Nu är det söndag och i morgon e de måndag i gen, de hade kännts skönare om de var helg fler dagar, men de säger ju bara "svich" så e de jobbedag i gen...boring boring...satt och kollade idol i fedags, och jag tyckte att Amanda sjöng vansinnigt falskt, hon sjöng ju inte alls i rätt ton till musiken, men när sen juryn sa att hon va kalasbra, så började jag undra om de va fel på mina högtalare på tv:n..nej jag tycker inte de e nån som e så där ruskigt jävla bra denna omgången även om de sägs att de e ett av dom bästa startfälten detta året..nej fy

7 kommentarer:

Camilla sa...

Jag håller med...Amanda sjung väldigt falskt i början av låten. Ibland blixtrar hon till och är kanonbra, hon är väldigt ojämn. Jag tyckte om Patricias röst och jag gillar även Evelinas röst. Sen vet jag inte om jag tycker de är så spännande artister direkt. Men det ger sig.

Jättefint kort! Ser att du använt den nya manicken och gjort en tag! Snyggt!

Kram Camilla

Lisbet sa...

Trött i mössan idag, undrar om jag håller på att bli förkyld!! I alla fall så har jag tagit mig tid att scrappa vilket känns bra men jag är i alla fall inte riktigt på hugget så nu surfar jag runt istället.

Vilket härligt kort - gillar färgerna

Anonym sa...

Superfint kort till lilla dopbarnet! Färgerna är jättehärliga och stämpeln ursöt!

Kram på dig!

Karma sa...

Håller med dig! Amanda sjunger som en kratta....eller så är det jag som inte fattar att det är bra ;-) hihi. Marie var oxå jättedålig tycker jag. Jag gillar Daniel bäst. Kortet är jättefint, så coolt med tagen. Kram

Lisbet sa...

Tack söta rara för att jag får var ainne på din blogg och hitta lite déer på hur jag ska scrappa sedan. Jag är TOM på déer, igår när jag inte kunde scrappa då jäklar pluppade det upp en massa bra grejor men inte nu…*suck*..så då hamnade jag här. Tack för att du finns.

Anonym sa...

Hej!
Fint kort du gjort,nu väntar jag på mer o kanske dimper det ner ett julkort till "lilla" mig från skåne.
Många kramar från oss i lysekil.

Anonym sa...

Nu skäms jag över hur längesedan det var jag tittade till dig! Så fina kort du har gjort!!! Kram!