onsdag, september 19, 2007

För er som undrar!!!!

Jodå... jag pysslar, men jag håller på med ett projekt som jag gör till någon;), MEN....jag vågar inte lägga ut det här, i fall den personen tittar in här någon gång i bland, det vore ju förödande, men jag har fått beställningskort som jag skall göra, ett som skall vara färdigt någon gång i nov och ett...lyssna noga nu STUDENTKORT...ja du läste rätt, alltså ett student kort till juni nästa år, så jag har ju tid på mej...hi hi, men jag skall på mässa den 29: därför gör jag inget kort innan.E dom inte för söta dessa gnomy figurerna:)

6 kommentarer:

Lisbet sa...

Tittar runt när jag tömmer kameran på bilder. Tog en enkom höstfärgspromenad igår men kameran men dröm om min förvåning när det var dåligt med höstfärger här. Så det blev inte så mycket taget alls.

Söt tomte

HA det gott

Anonym sa...

Hej!
Låter bra att du håller igång hehe!
Då hjälpte kanske ljus o te?
Ha det gott kramar
från oss uppe i ett blåsigt lysekil

Karin sa...

Söt tomte. Att beställa studenkort nu kan bara kallas "mycket bra framförhållning"!!!!
Ja, nu är det snart mässa och det ska verkligen bli kul.

Anonym sa...

I am sujesh from Bangalore,emergency we need some US Voice artists if
they may be professionals or freshers they may be form US Native (for
educational purpose e-learning support) if some body you knows pls
write to this mail or forward the mail to your friends.......etc.....
id.sujesh.r@gmail.com
with regards
sujesh

Camilla sa...

Nu hoppas jag att din syster fyller år snart så jag får se din skapelse! ;-)
Kram Camilla

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

hej!tack för titten och den snälla kommentaren!de där figurerna är supersöta. kram