söndag, september 02, 2007

6:e sidan

Denna sidan e jag inte nöjd med, jag tycker den ser "fattig" ut, de e nåt som saknas, även om man inte behöver ösa på saker på varje sida, men jag tror det är för att allt som e på sidan går i samma färg, banden på korten skulle tex. kunna vara vita i stället, men va fan...hjärtanen har jag köpt på Willys, dom e jättefina lite gummiaktiga, jag hittade dom i en sån där stor kartong där allt kostar en 10:a. Den 29-30 september e de scrapmässa i HBG, då skall jag och töserna dit, jag längtar, då skall de handlas lite nya prylar...hi hi

9 kommentarer:

Anonym sa...

Näe, jag tycker den är fin som den är! Lagom dekorerad och söta små hjärtan!

Härligt att få komma iväg och fylla på förrådet - inspirationen lär väl också komma på köpet!

Stor kram tjejen och ha det bäst!

Camilla sa...

Tycker också det är fint som det är!

Visst är det kul med mässa...vi har en i Göteborg om 2 veckor. Men sen kommer det en i oktober och en senare i november också! Då gäller det att hålla hårt i plånboken!

Kram Camilla

Anonym sa...

Hej,tjejen

Du är så duktig och så himla fint du göra allt, super...
Jag längtar också till mässan , då ska det shoppas...
vi får snart träffas en kväll.
Kram
Carina

Karin sa...

Den är väldigt fin som den är! Ja, det ska bli väldigt kul med mässan i Helsingborg.

Karma sa...

Jättesöta hjärtan!! tycket oxå att den är jättefin! Kul med mässa, snart e det dax här i Göteborg oxå....många pengar kommer att spenderas då. Kramis

Lisbet sa...

Det finaste ljuset silar ner i höstfärgerna och jag söker lite inspiration till en idé om en ny layout. Har tittat runt och njutit av dina. Tack för att du visar upp dem. Ha det bra.

Anonym sa...

Jag tycker den är fin, kul med de små hjärtanen...så fin detalj - och så billigt sen - et är man inte bortskämd med när det gäller scrapsaker.

Anonym sa...

Hej!
Här händer inte mycket hihi,vill se mer av allt det fina du gör
Har du tappat lusten???
Ta en kopp te tänd några ljus så kommer den säker tillbaka.
Hoppas på nya alster vet att du kan
kram

Alhambra Club sa...

These are such wonderful pages you did love the colors and embellishments.