torsdag, augusti 16, 2007

ok jag har i alla fall börjat!!

Jag har börjat att "typ" scrappa mina bilder, men jag har börjat på ett litet minialbum i stället, och de tar nog tid, jag e inte den där kreativa tjejen direkt, för de tar sååååån tid alltid, jag lägger bilderna så, sen lite dekoration, papper och dyligt, sen så bara...-Nä fan va fult...så börjar jag om, så jag blir aldrig färdig. men början ser i alla fall ut så här..detta är första sidan och andra sidan. men det plockas säkert bort eller läggs till mer saker innan de e färdigt, jag hade önskat att jag såg hela albumet framför mej hur jag ville ha de och....svich svich så va de färdigt.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Oj man kan ju tro att du har scrappat i evigheter. Jättefint!

Kram Camilla

Anonym sa...

Kalasfint juuu!! Härligt med alla detaljer! Och jag tycker det blev extra fint när det inte är vanliga 30 x 30 formatet! =)
Kram Petra