onsdag, maj 30, 2007

Lera!!

Jag har inte slutat att göra kort, jag e bara så trött på de...har ingen inspiration över huvud taget, kanske är det för att de är så fint väder och varmt så man vill vara ute istället Men...vi e ett antal tjejer som skall pyssla den 5 juni, så jag har faktiskt köpt lera i stället som torkar i rumstemperatur efter 2-3 dygn, så jag tänkte att jag skulle göra små figurer i stället (om jag nu klarar av det) och sen måla dom...Hmmm!!! vi får se om de blir nån figur värd att lägga ut på bloggen...hi hi.
kram på er.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Jag har kikat in här nästan varje dag. Skönt att höra att du inte lagt av. Ser fram emot fler alster av dig...både i lera och papper :-)

Inspirationen kommer och går och jag håller med, nu på våren är det så mycket annat man får lust att göra.

Kram Camilla

Karma sa...

Tjenis....jag tror att inspirationstorkan beror på att man vill vara utomhus nu istället. Den kommer säkert tillbaka o sen till hösten så e den på topp! Skall bli spännande att se vad du får till med leran sen. Många gosiga kramar! Malin