fredag, maj 11, 2007

Dopkort!!!


fick en beställning på ett dopkort...jajjemän svarade jag, krukset var ju bara att de skulle vara nåt typ "landskrona BOIS", hmmmm....hur skall jag göra, sagt och gjort, jag åkte till deras lilla butik och köpte ett emblem, men sen då....va skulle jag nu hitta på med detta emblem, idé torka...men jag fixa till de, och de blev skitfräckt, men när jag väl hade scannat in de, så såg de ju inte alls fräckt ut, ungefär som om det inte är nåt där de vita är, blekt liksom...men men, hon blev jätte nöjd..men dopkort...jag vet inte de ja..

11 kommentarer:

Anonym sa...

Det är definitivt ett unikt kort och jag tycker att det var helcoolt. Snyggt att du gjort det helt svartvitt. Trevlig helg!

Anonym sa...

hei hei.. jeg syns det ble et stilig kort. Gøy med noe annerledes..

Camilla sa...

Men Camilla, va coolt kort! Det gjorde du verkligen bra...det var ett ordentlig utmaning du åkte på!

Kram Camilla

Anonym sa...

Tjena.

Kortet blev skitfräckt. Du skulle skicka ett mail till BOIS och vissa detta fina kort???
Vi ses på onsdag.
Kram Carina

Anonym sa...

TACK för din gulliga kommentar hos mig!
Har kikat runt här hos dig och HIMMEL vad mkt fina kort du skapar!!!
// Tina

Karma sa...

Super tufft! coolt med emblemet oxå. Förstår att beställaren var nöjd. Kram Malin

Helena Påhlsson sa...

Jättecoolt !!!

Anonym sa...

Jag tycker att det är kul när man inte alltid håller sig till just dop-teman. Tycker detta kortet blev jätte-coolt!!!

Anonym sa...

Tjingeling! Nu var det längesedan man såg något nytt och spännande i pappersväg från dig. Längtar efter nästa kort. :) Vad gäller mina barn och engelska så skrev jag en förklaring i min blogg för ett tag sedan: http://morfen.blogg.se/290107142918_mix_av_engelska_och_svenska.html#comment Jag hoppas att länken funkar.
Kramisar,
Morfen

Anonym sa...

Länken funkade inte.. det ligger längst ner i kategorin Scrap-prat i min blogg iaf. Kram!

Anonym sa...

Ja jag blev jätte nörjd camilla, även med mitt födelsedags kort=))
Super duktig e du!!!