söndag, april 01, 2007

Glad påsk!!

Jag har inte gjort nåt speciellt kort på länge, jag har börjat med några, men de fattas lite grejjer som jag måste inhandla...MEN...jag har hittat en annan sak som jag skall inhandla, inte just nu, men jag skall.

Jag har ju typ bara 8km till jobbet, och känner att köra med våran bil, de blir dyrt de..hmm, så jag tänkte att jag skulle skaffa mej en sån här...
Den e´väl fräck ..5o-tals inspirerad, och de passar ju mej, min mamma har sagt vid några tilfällen att jag e född på fel tid, för jag gillar ju 50-60 tal, min största önskan é ju att få driva ett sånt café, jag vet precis hur hela konceptet skulle vara och se ut, men det e lite svårt att starta upp ett sånt alldeles ensam...hmmm jag kommer väl sitta på hemmet och ångra de jag inte gjorde..men men därför kan jag ju ialla fall skaffa mej en sån här moped och få lite samma känsla...www.melsdrive-in.com/hoursandlocations/westhollywood.html..kolla denna länken..sånt café vill jag ha, fast inte lika stort.

3 kommentarer:

Anonym sa...

den va fin Camilla en sån skulle man ha hehehe.
Kram Anna-Carin

Karma sa...

Den var ju cool, passar dig millis!! hoppas du kan förverkliga din dröm om ditt café, härligt med drömmar. Kram

Anonym sa...

Förstår att du vill ha den! Själv har jag en blå sak att prutta iväg på till jobbet men den kan säkert piffas upp med lite rosa färg!?!

Kramen tjejen!