onsdag, januari 24, 2007

så här litet har jag de!!!



Så här ser min pysselhörna ut, men de e ju tur att man har lådor i skrivbordet så man kan få undan lite grejjer, Gubben sitter ju här och spelar maijhong, och då kan ju inte jag säga...flytta dej nu skall jag pyssla, så jag får ta mitt pick och pack och flytta ut i köket, jag tycker att jag har ordning på mina saker, men de tycker ju inte min man...så nu skall jag försöka fixa en annan plats...hi hi




jag som precis har börjat samla på mej..ha ha ...tänk när jag HAR samlat på mej, då skall vi se hur tonen e här hemmade ser rörigt ut, men jag har koll.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Vad kul att få se din pysselhörna! Du har ju hunnit samla på dig en hel del saker redan!

Karma sa...

Ja, men du skall ju vara så lycklig som i allafall har en pysselhörna! Jag får slänga ut en tv i allrummet för att få min lilla plats! men vad gör man inte?? I helgen skall det bli klart. KRAM