söndag, januari 14, 2007

Jisses va här blåser!!

Jag satte mej ner och skulle göra ett kort i dag, med värsta visionen..men nähh..kreativiteten var som bortblåst, jag kom inte på nånting, så de blev jätte enkelt. Men nu så ringde min svåger och sa att han och sambon hade fått en flicka...hihi nu kan jag i allafall få göra ett riktigt rosa flickkort, de längtar jag till..Jag brukar alltid ta kort på mina kort utomhus i dagsljus, eftersom de blir bäst då, eftersom jag inte direkt har nån "monsterkamera", men idag, så kunde jag inte lägga kortet ute, för då hade jag nog aldrig sett de igen, de blåser ju inte lite som sagt.. Jag tar ett nytt en annan dag.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Ja, här blåser det också ordentligt, även om det blåser mindre nu.

Fint kort...älskar utklippta hjärtan på korten.

Hjördis sa...

Tack för titten inne hos mig :)
Här inne hittade jag ju massa fint!!
Återkommer med säkerhet fler gånger...
Malin/Hjördis

Karma sa...

Jättefint Camilla, vilka fina papper i hjärtat är sååå fint, jag älskar oxå hjärtan som du säkert märkt. Kram