söndag, maj 11, 2008

sol ute, sol inne, sol i sinne

Nu har de varit sol och varmt ganska länge, så man har ju hunnit bli riktigt brun, men jag har ju inget jobb just nu, så jag kan ju ligga ute o sola hela dan;)...har även skaffat mej en ny blogg där jag inte tänkte ha nåt pyssel över huvudtagen(tror jag)...http:/graddbullen.blogspot.com ...heter den lilla sidan om man vill kika in där om man har vägarna förbi;).
I går så bjöd Lotta o Micke(dom kära grannarna vi var i prag med)på glass och vama bär, grannarna bredvid var oxå med, så började jag o töserna prata om olika parfymer, och vips så hade vi värsa byteshandeln på gräsmattan, de doftade som rena parfymeriet, men de var trevligt, så nu skall vi ha lite byteshandel i bland...hi hi...


7 kommentarer:

Anonym sa...

Kul! Jag ska bums kolla in den nya bloggen!

Stor kram från Stockholm där solen lyser på oss och vi blir så glada!

//Tanja

Anonym sa...

Jag ska absolut kika in i din nya blogg, längtar efter att se något skapat men med konkurrens av det fina vädret så skapar jag inte heller alltför mycket nu. *s* Kram!!

Anonym sa...

Oh nooooo, man kan inte kommentera i din nya blogg. Kan du ställa om så man kan lämna en liten kommentar om chili babes tro? :D Kram!

Anonym sa...

tusen tack för dina goa ord inne hos mej! *glad*
japp, jag har använt mej av en mall (till dopkortet) som fanns i en gammal scraptidning.
Ska försöka lägga ut mallen på bloggen senare ikväll..vi får se om jag lyckas =)
kram Petra

Majsanochmalla sa...

Välkommen till vår blogg... Visst är våra kommentatorer underbara...

;-)

Ha det gott!

Pok


Mallaskaläsadigikvällbralla

Articsisters sa...

Hej hallo!

Tisdag kändes som en bra dag för en blogrunda. Hoppas allt är gott med dig och att du börjar ladda för första advent.

Gräddbullens...vilket härligt namn.

Jag har gjort en kalender till ett projekt, med det menar jag att jag tillverkat en liten svensk med en bild för varje månad och med röda söndagar. Den är enkel men funktionsduglig. Du kan hämta hem den från min och systers blog. Det ligger med ett a4-blad med alla månaderna (bara att skriva ut – klippa och använda) samt en png-fil för varje månad.
Du hittar den på;
www.articsisters.blogspot.com

Skriv gärna en kommentar så blir vi glada.

Lisbet sa...

Nu har jag tagit mig tid att surfa runt genom ”min bloggrunda” – sida. Roligt att du är med på sidan. MEN DU VERKAR HA FLYTTAT.
Hoppas gärna in och ändra

Många har frågat efter en blinkie så de kan länka tillbaka som tack för att de får vara med. Nu finns det en blinkie att hämta hem på; http://minbloggrunda.blogspot.com/