tisdag, mars 25, 2008

Prag!!!

Jag min man och mina kära grannar Micke och Lotta har varit i prag, vi åkte förra onsdagen den 19:e för då fyllde min man 40år och 10 dagar innan fyllde Lotta 35 så de firade vi i prag...sååå mysigt vi hade de, de var en liten shoppingresa utan barn, vi var på ett alldeles nyöppnat köpcenter i 5 våningar...sicket lyx, bara märkesaffärer förvisso, så de va ju inte billigare där än hemma, men jag fick tag i en skinnjacka och en väska i alla fall.
supergod mat och billig öl...hi hi
i

här syns alla våningar på
på köpcentrat




4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för dina söta ord inne hos mej! *glad*
visst är jag nervös, nervös som sjutton faktiskt..men jag har ju inga val. Det lilla livet måste ju ut!! ;)
Men som du säger..det blir ju bra i slutänden!..(förhoppningsvis) =)
Härlig resa ni ser ut å ha gjort!!
jag skulle mer än gärna vilja åka iväg jag också.
Må gott!!!
Stor kram Petra

Anonym sa...

Tack sötnos för ditt besök hos mig! Tänk att jag känner igen de översta bilderna från när jag var där för 3 år sen. Ni ser ut att ha haft det skönt! Blommorna i köpcentrat skulle vara gulliga att scrappa!!! Stor kram Tanja

Camilla sa...

Ni ser ut att ha haft en härlig resa. Skönt att resa själva så man kan bara göra vuxengrejer...annars kretsar ju allt om vad barnen vill och kan göra. Vilket shoppingcenter, ser verkligen lyxigt ut!
Ja nu är de två! Vi är fodervärdar åt Bella så om uppfödaren vill så tar hon ut 2 kullar sen är hon vår. Kan vara spännande att följa det också...ev får kattungarna bo hos oss till de ska flytta!

Kram

Karma sa...

Vad mysigt att åka iväg så här!! man behöver lite vuxensemester emellanåt. Kramis