lördag, juli 28, 2007

NU!!!

Nu kan jag nog lägga ut projektet jag har pysslat lite med, skall på dop i dag och då har jag köpt en vanlig burk, en sån 1litare som man köper färg i, och den har jag dekorerat och lagt pixiböcker i, hoppas nu inte mamman till den lilla som skall döpas är här inne och kollar idag...hoppas hon har fullt upp, så att hon inte hinner gå in här och kolla...denna är i stället för ett kort så att säga. skall bara fixa till den lite så inte te.x bandet sitter snett och lite såna saker...hi hi. På den lilla lila lappen jag skrivit ut, står de om hur ett stenbocks barn är.








5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Camilla. Tack för igår. Burken var superfin. Vi ses kanske idag när grabbarna skall gräva. Kram Susann

Anonym sa...

Men söta du, hur fint kan du inte göra då!!!!

Åååå önskar jag tänkt i dina banor då min senaste lilla dopkille skulle få present!

TAck för dina gulliga kommentarer i min blogg - stor kram!

Karma sa...

Jättefint! vilken rolig idé! Hoppas allt är bra med dig. Kramis

Anonym sa...

Nämen så söt burk och vilken rolig idé!! Den måste jag komma ihåg!

Mina bokstäver skär jag ut själv, skriver ut dem spegelvänt på skrivaren, klistrar dem på baksidan av pappret jag vill ha bokstäverna i och så skär och klipper jag. :)
Kram!

Karin sa...

Vilken underbar burk och en sådan bra idé.