onsdag, juni 27, 2007

Åhhh va jag vill göra om hemma!!!

Har prenumererat länge nu på "allt i hemmet" en inredningstidning, och ängst bak så finns det ju alltid massa adresser till olika inredningsaffärer...jag blir helt sjuk..Har bl.a sett ett par gardiner jag vill ha när vi byter rum med elliot, har fått för mej att jag vill ha det romantiskt, och vad passr bättre då än att gå i Laura Ashley stil..


I mitt allrum vill jag ha det så här, men inte den där bården högst upp..men annars ser liksom rummet likadant ut, men möblerna då:/ de e ju dom som fattas


Och i Elliots rum skulle jag vilja ha det så här marin inspirerat, men tyvärr, jag skiter ju inte pengar, och när jag väl vill göra nåt, så vill jag inte vänta utan jag vill göra det NU!!!







5 kommentarer:

Anonym sa...

Uuuuu.... håller med att det är kul att göra om hemma - skulle oxå behöva göra iordning ett barnrum och det marina är ju så himla fint!

Å "skiter" inte du pengar?!? Inte jag heller kan jag avslöja så det är till att leta budgetlösningar....

Kram tjejen!

Anonym sa...

åhh... förstår precis frustrationen - tänk om man kunde trycka pengar i källaren, vad fint vi skulle få det här hemma då... *ler* är också sugen på att göra om både här och där - men pengar saknas såklart! vilka härliga bilder i ljuv romantisk stil du hittat.... lova fota och blogga när du gjort om hemma ;) (hittade hit via Morfens blogg)

Karma sa...

Oj vad fint! håller med dig.....man vill att det ska hända NU!! o allt kostar ju jämt så förbannat mycket. Kram o ha en härlig helg. Malin

Anonym sa...

håller oxå med man blir ju så himla sugen på att ändra om hemma när man kollar på allt fint i tidningarna :)
Tack för titten hos dig

Camilla sa...

Ja det är så irriterande när man vet precis hur man vill ha det! Osch så stoppar en så liten detalj som pengar det ;-)

Köp dig en trisslott...vem vet...?!

Kram Camilla